Eten & Drinken
Meest gestelde vragen over eten bestellen bij de Kring

Warme bezorging
- We bezorgen de gerechten koud, met een warme glimlach ;-).
- De witte wijnen worden gekoeld geleverd.
- De rode wijnen worden licht-gekoeld geleverd (op de juiste temperatuur).

Dieetwensen
- We kunnen aan dieetwensen voldoen als die ruim van te voren worden ingediend.
Lactosevrij, gluten ed.
- Een van de hoofdgerechten is altijd vegetarisch, niet altijd veganistisch. Er is overleg
mogelijk
- De soep is niet altijd vegetarisch.
- Vlees is bij ons altijd ‘verantwoord’. Er wordt gelet op dierenwelzijn en het milieu.

Organisatorisch
- We wisselen het menu wekelijks. Populaire gerechten kunnen, bij voldoende aanvraag,
herhaald worden.
Afhalen:
- Alleen afhalen, er kan niet even binnen gekeken worden. Kort praatje kan, maar met
afstand, en niet als er anderen zijn.
- Op de Kring kan niet gepind worden.
- De gerechten worden in een papieren tasje meegegeven.

Bezorgen
- De bezorgtijden zijn indicatief. wij proberen op die tijd te komen, maar het kan dat het
logistiek niet uitkomt op de gewenste tijd te komen. Als de tijden veel afwijken dan nemen
wij contact op.
- Bij de buren afgeven? Kan, geef naam en adres op.
- Buiten het bezorggebied? Als dit op de rand is (bijvoorbeeld een straat verder) dan kan dat.
- Verder weg? Alleen bij hoge uitzondering en als het niet in Ankeveen of Düsseldorf is.
(mogelijke uitzondering: een hele grote bestelling of een zorgelijk verhaal) Altijd in overleg
met Diederik, Sies of Mirjam.

Terug naar de homepagina
Terug naar de agenda